آیا به دنبال ابزار بازاریابی اینستاگرام هستید که بتواند به شما در پیشرفت کار خود کمک کند؟ ماهانه بیش از 1 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. این تعداد در حال افزایش است. اگر مخاطبان هدفی دارید که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. می توانید شرط بگذارید که می توانید آنها را در این بستر اجتماعی محبوب پیدا کنید.

صاحبان مشاغل و بازاریابان هنگام توسعه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. تولید آگهی ها ، گسترش آگاهی از برند ، ایجاد اثبات اجتماعی و افزایش تعامل همه عواملی هستند که باید در نظر بگیرید اگر می خواهید به سرعت مشخصات برند خود را رشد دهید.

ابزارهای اینستاگرام در لیست ما به حل مشکلات مختلف از انتشار مستقیم اینستاگرام تا تجزیه و تحلیل پست های شما کمک می کند. ما می خواهیم محصولی را به شما نشان دهیم که نحوه تعامل با پیروان شما را تغییر می دهد. به شما کمک می کند تا در مورد شخصیت های مشتری که از نمایه شما بازدید می کنند عملکرد بهتری داشته باشید.

در این مقاله از رایانیتا همراه ما باشید.

1. socialpilot

SocialPilot اولین ابزار بازاریابی اینستاگرام در لیست ما است که به دلیل لیست قوی ویژگی های محصول ، پشتیبانی مشتری عالی و قیمت مناسب است. شما می توانید پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود از جمله اینستاگرام را همه در یک مکان متصل کنید. و این محصول را برای صاحبان مشاغل دارای تیم در حال رشد ضروری می کند.

اکنون ، می توانید استراتژی اینستاگرام خود را با برنامه ریزی مستقیم پست های خود از قبل که می تواند صدها ساعت در تیم شما صرفه جویی کند ، به سطح بعدی برسانید. SocialPilot با Canva ادغام شده است بنابراین می توانید پست های زیبایی در اینستاگرام از داشبورد SocialPilot ایجاد کنید.

همه این ویژگی ها را با توانایی تحقیق در مورد موضوعات پرطرفدار و پست ها ترکیب کنید ، و درک اینکه چرا SocialPilot در بالای لیست ابزارهای بازاریابی اینستاگرام قرار دارد آسان است.

مزایا این ابزار

جوانب مثبت SocialPilot

  • ایده های جدید ارسال پست وبلاگ را با ویژگی تنظیم محتوا طوفان کنید.
  • به طور هم زمان حداکثر 500 پست را به صورت عمده برنامه ریزی کنید.
  • انتشار مستقیم اینستاگرام به حسابهای تجاری خود را انجام دهید.
  • همراه با کوتاه کننده پیوند URL , مناسب برای ایجاد محتوای بسیار قابل اشتراک.
  • ساخته شده با مجموعه کاملی از تجزیه و تحلیل و گزارش های عمیق رسانه های اجتماعی.
  • مطالب خود را در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، نه فقط اینستاگرام ، به اشتراک بگذارید.
  • همه مکالمات گپ رسانه های اجتماعی خود را با کمک صندوق ورودی اجتماعی در یک مکان سازماندهی کنید.

2. Buffer

بافر به شما این امکان را می دهد پست ها را برای حساب اینستاگرام خود از قبل تعیین کنید. این به شما کمک می کند محتوای متفکر و سازگار برای حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید.

ارسال مطالب در یک برنامه منظم همراه با بارگذاری تصاویر و پیوندها برای افراد انحصاری شغل یا صاحبان مشاغل دارای تیم های کوچک بازاریابی در شبکه های اجتماعی مفید است.

3. Iconosquare

Iconsquare یکی دیگر از ابزارهای محبوب بازاریابی در اینستاگرام است. شما می توانید برای هر دو حساب اینستاگرام و فیس بوک خود محتوا برنامه ریزی کنید. تجزیه و تحلیل را ردیابی کنید و بر مشارکت در زمان واقعی نظارت کنید.

توانایی تجزیه و تحلیل روندها در حالی که جریان مداوم محتوایی را حفظ می کنید می تواند معجزه هایی را برای مبارزات تبلیغاتی شما ایجاد کند. به عنوان مثال ، توانایی نگاهی به تجزیه و تحلیل های شما در زمان واقعی می تواند به شما کمک کند تا در مورد نوع محتوایی که کاربران می خواهند ببینند ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

4. Later

LATER می تواند به شما کمک کند محتوای بصری خیره کننده ای برای اینستاگرام خود ایجاد کنید. این ابزار بازاریابی اینستاگرام به شما امکان می دهد پست ها را با یک برنامه ریز بصری کشیدن و رها کردن ایجاد و برنامه ریزی کنید. تصاویر و محتوای خود را از قبل سازماندهی کنید. سپس پیش نمایش آنچه که بازدیدکنندگان روی نمایه شما قرار می گیرند ، پیش نمایش می شود.

شایان ذکر است که later برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ ایده آل نیست.

5. Blog2Social

Blog2Social یک افزونه وردپرس است که به شما امکان دسترسی کامل به حساب های رسانه های اجتماعی خود را از طریق وبلاگ شما می دهد.وقتی بتوانید همه این داده ها را از وب سایت خود ردیابی کنید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. به جای جابجایی بین آپلود کننده و سایت وردپرس خود ، می توانید هر دو سیستم عامل را در یک مکان دنبال کنید.

6. Awario

Awario ابزاری شنیداری اجتماعی است که به شما امکان می دهد مکالمات مهم مربوط به صنعت خود را کنترل کنید. می توانید با استفاده از Awario به دنبال اینفلوئنسرهایی در اینستاگرام باشید که برند شما را ارتقا دهند. روش های جدیدی برای برقراری ارتباط با مخاطب مورد نظر خود پیدا کنید و در مورد رقابت خود تحقیق کنید.

مشاغل کوچک و متوسط ​​می توانند از ابزارهای بازاریابی اینستاگرام مانند Awario بهره مند شوند. متناوباً ، اگر برای چندین مشتری کار می کنید ، این نرم افزار به شما امکان می دهد همزمان چندین حساب را ردیابی کنید.

Socialinsider. 7

Socialinsider ابزاری برای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی است که می تواند در بازاریابی اینستاگرام به شما کمک کند. Socialinsider دارای مجموعه ای از گزارش های تجزیه و تحلیل برای اطلاعات بیشتر در مورد افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند.

توانایی تجزیه و تحلیل نحوه تعامل افراد با نام تجاری شما می تواند به شما در بهبود روابط مشتری و ایجاد محتوای مرتبط کمک کند

منبع