توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سوشال پال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سوشال پال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است !

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت سفارش درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سوشال پال اقدام نماید .

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سوشال پال استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سوشال پال ایمیل و یا تیکت ارسال می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سوشال پال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، تیکت و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها ، امکان دارد سوشال پال برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند به پشتیبانی سوشال پال برای حل این موضوع تیکیت ارسال نمایند .

سوشال پال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند . سوشال پال متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سوشال پال ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سوشال پال، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سوشال پال جزئی از اموال سوشال پال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سوشال پال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سوشال پال محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این ، اسکریپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سوشال پال و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سوشال پال است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد . کاربران مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت سوشال پال و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سوشال پال محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات سوشال پال، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. سوشال پال محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ١٨ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.socialpal.ir است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیام از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نمی‌‏گیریم . وب سایت سوشال پال هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.socialpal.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی به جز تلگرام و اینستاگرام ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش پشتیبانی سوشال پال استفاده کنند .

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است . سوشال پال موظف است کلیه سفارش‏‌های ثبت شده را در روز های کاری تحویل مشتری دهد ولی با این حال سوشال پال تمامی سفارشات را در ۲۴ ساعت شبانه روز هر زمان که سفارش خود را ثبت نمایند (با توجه به خصوصیات هر تعرفه و زمان تحویل سفارش) تحویل کاربر می دهد .

سوشال پال به مشتریان خود در ٧ روز هفته و ٢۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد .

سوشال پال همواره در تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سوشال پال به پایان برسد یا به هر دلیلی سرور های موجود ظرفیت نداشته باشند ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سوشال پال محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای محصول یا سرویس به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند . همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی چنانچه وجه به حساب سوشال پال آمده باشد سایت موظف است بنابر تمایل کاربر یا وجه مورد نظر را مرجوع کنید یا سفارش دیگری برای ایشان به دلخواه خود ثبت نماید و یا به همان میزان به اعتبار کیف پول کاربر در پنل سایت بیافزاید !

سوشال پال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سوشال پال محفوظ است.

سوشال پال نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سوشال پال تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول یا سرویس ارائه شده توسط سوشال پال دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل ، اطلاع رسانی و ارتباط با پشتیبانی سایت می باشد !

وب ‏‌سایت سوشال پال هیچ گونه مسولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد . سرویس ‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت سوشال پال تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد .

© کلیه محتویات سایت سوشال پال شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت سوشال پال تعلق دارد.

قوانین مربوط به خرید سرویس های مربوط به شبکه های اجتماعی :

1- خریدار موظف است صفحه اینستاگرام مورد نظرش برای سفارش را از زمان ثبت سفارش از وضعیت خصوصی (Private) خارج و تا زمان تحویل کامل سفارش در وضعیت عمومی (Public) قرار دهد.(در صورتی که قبل از استارت سفارش صفحه مورد نظر خصوصی (Private) باشد بدیهی است سفارش شروع نخواهد شد.
در صورتی صفحه در حالت عمومی (Public)باشد و سفارش شروع بشود سپس در حین انجام سفارش صفحه مورد نظر خصوصی (Private) شود پس از آن سفارش لغو شده و ادامه آن انجام نمی پذیرد و دیگر قابلیت پیگیری ندارد.)

2- خریدار موظف است از زمان ثبت تا زمان تحویل سفارش، از طریق دیگر اقدام به افزایش فالوورهای صفحه خود نکند در غیر این صورت سوشال پال مختار است تمام آن فالوورها را جزء پکیج سفارش داده شده خریدار محاسبه نماید.

3- استفاده از خدمات سوشال پال برای افراد بالای ۱۸ سال یا ولی قانونی آن امکان پذیرمی باشند.

4- خریدار موظف است آیدی پیج را برای خرید فالوور و یا لینک پست را برای خرید لایک و بازدید و یا لینک هر سفارش دیگری مربوط به تمامی آیتم های موجود در سایت به طور صحیح وارد نماید. سفارشات فالوور و لایک و بازید بصورت خودکار انجام می شوند بنابراین در صورت وارد کردن اشتباه آیدی یا لینک مسولیت انجام نشدن سفارش با خریدار است.
در صورتی که آیدی پیج را برای خرید فالوور اشتباه وارد کنید و آیدی ثبت شده وجود داشته باشد و در حالت عمومی (Public)باشد بدیهی است سفارش برای همان آیدی ثبت شده انجام شده و قابلیت کنسلی و برگشت نخواهد داشت.

5- درخواست خریدار برای پیگیری سفارش به جز با شماره اختصاصی سفارش و شماره تلفن ثبت شده در فرم ثبت سفارش امکان پذیر نخواهد بود و از سوی سوشال پال رسمیت ندارد و مورد قبول واقع نمی باشد. لذا خریدار در زمان ثبت سفارش می بایست از صحت درج اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید و برای پیگیری سفارش شماره سفارش خود را پس از بازگشت از درگاه پرداخت به وب سایت نزد خود نگاه دارد.

6- سوشال پال از پذیرش سفارش آن دسته از صفحات اینستاگرامی که موضوع غیر اخلاقی دارد و یا محتوای آنها مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد معذور است.

7-به علت متغیر بودن شرایط شبکه های اجتماعی سفارشات ممکن است در برخی مواقع مانند آپدیت ها و تغییر الگوریتم ها بین ۱ روز الی ۱ ماه تحویل گردد. لطفا جهت اطمینان از کیفیت و سرعت خدمات ابتدا پکیج های کمتر را خریداری کنید و از بخش پشتیبانی استعلام بگیرید.

8- در صورتی که به هر دلیل سفارشات بیش از ۱ ماه تاخیر داشته باشد، خریدار امکان درخواست استرداد هزینه را دارد.

9- کاربران باید در زمان ثبت سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، عواقب اشتباه در انجام سفارش برعهده خریدار می باشد.

۱0- پس از ثبت هر سفارش، به صورت خودکار یک شماره تراکنش (شماره سفارش) اختصاصی برای آن سفارش در نظر گرفته میشود و در آخرین صفحه مراحل سفارش برای خریدار نمایش داده میشود. خریدار موظف است برای پیگیری های بعدی سفارش خود این شماره را حفظ نماید.

۱1- فالوور های واقعی ارائه شده توسط سوشال پال پروفایل های واقعی هستند و از آنجایی که هر فالوور واقعی با تصمیم و اراده خود میتواند برای دنبال کردن یا نکردن لایک کردن یا کامنت گذاشتن در هر پیجی تصمیم بگیرد سایت ما تضمینی به لایک و کامنت از جانب فالوورها نداشته و حفظ فالوورها بستگی به مطالب و فعالیت پیج شما دارد.

۱2-به علت آپدیت های اینستاگرام و سخت گیری های شدید ممکن است در فالوور ها اکانت های روبات، خارجی نیز وجود داشته باشد و مشتری با اطلاع از این موضوع اقدام به خرید میکند.

۱3-در صورت تغییر آیدی پس از ثبت سفارش، هیچ تضمینی برای تکمیل سفارش نیست و وجه پرداختی قابل بازگشت نمی باشد.

۱4-ریزش های احتمالی آینده انواع خدمات(بجز مواردی که ذکر شده باشد)به هیچ عنوان توسط پشتیبانی سوشال پال پشتیبانی نخواهند شد و ریسک آن بر عهده خریدار است.

15- گارانتی جبران ریزش فقط برای سرویس‌هایی است که در آیتم آنها گارانتی قید شده باشد می باشد.

سیاست قیمت‌‏گذاری در سوشال پال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سوشال پال قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر سرویس ها و محصولات بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند .

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سرویس ها ، سوشال پال نمی‌تواند قیمت نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد ، سوشال پال موظف است مشکل را برای کاربری که درگیر این مسئله شده است رفع نماید . لازم به ذکر است در صورتی که سرویس یا محصولی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود ، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود . قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند .

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سوشال پال هیچ گونه مسئولیتی ندارد. سوشال پال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

سوشال پال سعی میکند اکثر سرویس ها و خدمات را با گارانتی به کاربر ارائه دهد . اما با این حال به دلیل ناپایدار بودن برخی سرویس ها سوشال پال مجبور است تا آنها را “بدون سود یا ارزش افزوده” و “بدون گارانتی و پشتیبانی” به کاربر ارائه دهد .

در توضیحات هر سرویس قید شده که آن تعرفه دارای گارانتی می باشد یا خیر . کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش توضیحات و موارد هر سرویس را مطالعه کند چرا که همیشه و همواره ثبت سفارش کاربر به منزله قبول قوانین و موارد مربوطه می باشد .

پشتیبانی کلی سوشال پال از طریق پنل سایت – تیکت انجام میگیرد ! پشتیبانی اورژانسی از طریق تلگرام (صرفا برای موارد بسیار مهم و ضروری)

پشتیبانی فقط از داخل پنل سایت :

به منظور سهولت در استفاده از خدمات و سرویس ها و همچنین راحت تر شدن فرایند ثبت و پیگیری سفارش و درکل مدیریت راحت تر سفارشات توسط کاربر ، سوشال پال به آنها با اطلاع رسانی از طریق تلگرام یا قرار دادن اطلاعیه متنی در سایت اکیدا توصیه میکند که از پنل سایت استفاده نمایند !

بنابراین کاربر برای ارتباط با پشتیبانی سوشال پال موظف است از طریق قسمت تیکت پنل اقدام کند .

کاربر موظف است خواسته خود را در کمال ادب و احترام بیان کند . با توجه به این مورد از مقررات حاکم بر سایت ، پشتیبانی سوشال پال این حق را دارد که در صورت مشاهده هرگونه بی ادبی و رفتار ناشایست ، آن کاربر را با بستن اکانت ایشان برای همیشه از استفاده از سرویس ها و خدمات سوشال پال محروم نماید و همچنین در این صورت وجه پرداختی ایشان نیز چه در اعتبار کیف پول پنل چه هر اعتباری که از ایشان نزد سوشال پال هست به موسسات خیریه واریز خواهد شد .

تمامی قوانینی که در این صفحه موجود است برای پنل سوشال پال هم صدق میکند + به علاوه این موارد :

❶ مربوط به افزایش اعتبار :

کاربر میتوانید به میزان دلخواه حساب کیف پول خود را در پنل شارژ نماید و محدودیت در این رابطه وجود ندارد .

کاربر نمیتواند وجه پرداختی خود را دریافت کند ! (مرجوع نخواهد شد) !

در صورت ناموفق بودن عملیات بانکی و یا هر مورد دیگری که باعث خطا در تکمیل فرایند خرید شده ، چنانچه وجه به حساب سایت آمده باشد سوشال پال موظف است با توجه به خواسته کاربر آن میزان مبلغ را یا به ایشان مرجوع کنید یا حساب کیف پول ایشان را به آن میزان شارژ نماید . چنانچه وجه به حساب سوشال پال نیامده باشد کاربر موظف است تا 72 ساعت منتظر بماند چرا که از طرف بانک وجه به صورت اصلاحیه ظرف نهایت 72 ساعت به حساب ایشان مرجوع خواهد شد .

❷ مربوط به لیست سفارشات :

کاربر میتواند وضعیت سفارش خود را در قسمت لیست سفارشات مشاهده نماید .

وضعیت های موجود : (4 نوع)

ㄨ سفارش در انتظار : یعنی سفارش شما در صف قرار گرفته و هنوز شروع وارد مرحله پردازش هم نشده است . اگر سفارش مربوطه تا 24 ساعت به این وضعیت ماند کاربر بعد از گذشت 24 ساعت میتواند جهت برطرف نمودن مشکل احتمالی اقدام به ارسال تیکت نماید !

ㄨ سفارش در حال پردازش : به این معنی که سفارش شما در حال پردازش است و به زودی سفارش شما تکمیل خواهد شد و به حالت “انجام شده” تغییر خواهد کرد . اگر سفارش مربوطه تا 24 ساعت به این وضعیت ماند کاربر بعد از گذشت 24 ساعت میتواند جهت برطرف نمودن مشکل احتمالی اقدام به ارسال تیکت نماید !

ㄨ رد شدن سفارش/بازگشت وجه : سفارش کاربر لغو شده و به صورت اتوماتیک وجه مربوط به آن سفارش به کیف پول ایشان مرجوع شده است .

ㄨ تکمیل : سفارش کاربر تکمیل شده است .

بعضی موارد بسیار نادر سفارش ناقص انجام می شود . مثلا از 1000 عدد لایک فقط 800 عدد برای کاربر واریز شده است . در این صورت کاربر برای جبران ضرر میتواند با ارسال تیکت با موضوع “ناقص انجام شدن سفارش” به پشتیبانی سوشال پال موضوع را حل و فصل نماید . سوشال پال موظف است برای سرویس هایی که دارای “گارانتی” هستند این ضرر را برای کاربر پوشش دهد . سرویس های فاقد گارانتی شامل پشتیبانی نخواهند شد .

  • هرگونه استفاده غیر مجاز از شماره ها بر عهده مصرف کننده می باشد.

قبل از دریافت هرگونه خدمات، راهنما و شرایط استفاده آن را کامل مطالعه کنید، در صورت عدم مطالعه مشمول گارانتی و پشتیبانی محصول نخواهد بود.

سوشال پال در هر زمان مجاز به بروزرسانی قوانین بوده و کاربران گرامی برای اطلاع از تغییرات ملزم به مطالعه میباشند.

قوانین استفاده از شماره ها:

سوشال پال به عنوان یک اپراتور مخابراتی فعالیت می کند که تنها وظیفه آن، ارائه شماره مجازی و دریافت پیامک های ارسالی به آن است.

توجه داشته باشید که در مواردی ممکن است محدودیت یا گاهاً مسدودیتی برای شماره مجازی خریداری شده توسط شما بوجود آید؛ با توجه به اینکه این محدودیت ها از سمت ما نیست، سوشال پال تعهدی نسبت به این مشکلات نمی پذیرد.

سوشال پال تمامی نکات مورد نیاز جهت استفاده را در قسمت راهنما توضیح داده است و در صورت استفاده اصولی از شماره ها بسیاری از این دست مشکلات پیش نخواهد آمد . همچنین برای از بین رفتن یا به حداقل رسیدن این محدودیتها توصیه می شود از شماره های دائمی استفاده کنید.

قوانین شماره های عادی:

در صورتی که پس از دریافت شماره، کد پیامکی دریافت نشود هیچگونه هزینه ای از حساب شما کسر نمی شود. شماره های مجازی عادی تنها بین 10 الی 20 دقیقه قابلیت دریافت پیامک را دارا هستند، دقت داشته باشید  بعد از اتمام زمان، تحت هیچ عنوان نمی توان کد مجدد دریافت کرد. علت این مسأله حفظ امنیت کاربران می باشد،  علت دیگر  محدودیت های شبکه مخابراتی و هزینه های بسیار زیاد آنلاین نگه داشتن شماره ها می باشد.

شماره ها اغلب اختصاصی بوده و تنها شما می توانید برای سرویس خریداری شده از آن استفاده نمایید.  اما در صورتی که شماره از قبل استفاده شده بود و یا بعد از آن توسط اپراتور کشور خارج از ایران به شخص دیگری واگذار شود، سوشال پال تعهدی نسبت به این مسأله نمی پذیرد.

در قسمت راهنما بهتون یاد میدیم تشخیص دهید شماره قبل از شما استفاده شده یا نه !؟.

قوانین شماره های اجاره ای: شماره های اجاره ای از اپراتورهای مخابراتی مختلفی ارائه می شود، هر اپراتور قوانین مختص به خود را دارد که در هنگام خرید شماره به شما اعلام می شود، برخی از اپراتورها امکان لغو شماره را ندارند، برخی قابلیت تمدید شماره را ندارند و …، هنگام انتخاب نوع شماره قوانین و شرایط استفاده را مطالعه کنید.

شماره ها اغلب اختصاصی بوده و تنها شما می توانید برای سرویس خریداری شده از آن استفاده نمایید.  اما در صورتی که شماره از قبل استفاده شده بود و یا بعد از آن توسط اپراتور کشور خارج از ایران به شخص دیگری واگذار شود، سوشال پال تعهدی نسبت به این مسأله نمی پذیرد.

 قوانین شماره های دائمی:  شماره ها از اپراتور بسیار معتبر و با کیفیت تهیه شده و تمامی نکات لازم جهت استفاده از شماره پس از خرید در اختیار شما قرار می گیرد. اما مسئولیت و گارانتی از سمت ما تنها برای مدت تست شماره می باشد البته در صورت وجود مشکل در این مدت قابل تشخیص است. در صورت رعایت نکات و آموزش ها مشکل خاصی بوجود نخواهد آمد . به حال نیز مشکلی وجود نداشته.

 قوانین امور مالی:

تمامی مبالغ سوشال پال به نرخ “تومان” درج شده است. قیمت شماره ها ممکن است بنا بر تغییر نرخ ارز و قوانین مخابراتی کشورها تغییر کند.

در صورت مشکل در پرداخت آنلاین و عدم شارژ حساب شما و عدم واریز وجه به حساب سایت، مبلغ پرداختی مطابق قوانین بانکی بین 24 تا نهایتا 72 ساعت به کارت بانکی شما برگشت می خورد.