در این مقاله از سوشال پال می خواهیم به بررسی نحوه افزایش ارگانیک فالوور در 2024 بپردازیم. اینستاگرام با بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال ماهانه، امروزه به یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه اجتماعی تبدیل شده است. با این حال، چیزی که آن را از سایر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی متمایز می‌کند. سطح تعامل بالای آن استT کاربران به طور متوسط هر روز 30 دقیقه را در این پلتفرم سپری می‌کنند.

نزدیک به 83 درصد از مشتریان از این پلتفرم برای کشف محصولات یا خدمات جدید و 80 درصد دیگر از آن برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند. به همین دلیل ضروری است که برندها در اینستاگرام حضوری فعال داشته باشند. اما آیا حتی می‌توان اکانت اینستاگرام خود را بدون صرف هزینه‌های زیادی برای تبلیغات رشد داد؟ پاسخ کوتاه، بله.

این مقاله شما را با چند تاکتیک بسیار موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک آشنا می کند. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و می خواهید به سرعت یک جامعه متشکل از فالوورهای اینستاگرام برای برند خود ایجاد کنید، این موارد به ویژه مفید خواهند بود. با ما در ادامه مقاله نحوه افزایش ارگانیک فالوور در 2024 همراه باشید.

1- بهینه سازی اکانت خود

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید، اولین قدم این است که یک توضیح مختصر و در عین حال جذاب برای بیو اینستاگرام خود ایجاد کنید. از آن برای بیان داستان برند خود به گونه ای استفاده کنید که احساسات مردم را جذب کند.

هشتگ های مرتبط را در بیو خود قرار دهید تا دسترسی خود را به حداکثر برسانید. حتی می توانید یک هشتگ برنددار اضافه کنید تا جذابیت بیشتری کسب کنید. از حساب کاربری GoPro در اینستاگرام سرنخ بگیرید.

فراموش نکنید که لینکی به وب سایت یا لندینگ پیج های مربوطه اضافه کنید. همچنین، یک تصویر پروفایل مناسب ترجیحا لوگوی برند خود را اضافه کنید.

نگارش یک بیوگرافی جذاب

اولین چیزی که هر کسی هنگام بازدید از نمایه شما می بیند، بیوگرافی شما است. بنابراین بخش مهمی از ایجاد اولین تاثیر بر روی مخاطبان شما است. برای تشویق مردم به دنبال کردن شما، باید یک بیو جذاب اینستاگرام بنویسید.

جدا از اصول اولیه مانند افزودن اطلاعات تماس و لینک وب سایت، باید داستان برند خود را نیز به شیوه ای جذاب بیان کنید. به سادگی گفتن اینکه چه نوع کسب و کاری دارید شما را متمایز نمی کند. باید به مردم دلیلی بدهید تا با برند شما ارتباط برقرار کنند و شما را دنبال کنند.

2- تولید محتوا جذاب و معنادار

شما باید به مخاطب هدف خود دلیل قانع کننده ای برای زدن دکمه «دنبال کردن» بدهید. بهترین راه برای انجام این کار انتشار مداوم محتوا باکیفیت بالا، مرتبط و جذاب است.

از ترکیبی از ویدیوهای IGTV، استوری ها و تصاویر برای جذب فالوورهای خود استفاده کنید. موضوعاتی را که به نقاط درد آن ها می پردازد یا برطرف می کند، شناسایی کنید. از AMA ها و لایوها برای تعامل با آن ها استفاده کنید و در مورد ترجیحات محتوا آن ها بیشتر بدانید.

به یاد داشته باشید که از رنگ ها، گرافیک ها و سایر عناصر بصری برای ایجاد یک فید اینستاگرام که با برند شما طنین انداز می شود، استفاده کنید.

3- پایبندی به برنامه ارسال پست جدید

ثبات کلید ایجاد یک فالوور وفادار در اینستاگرام است. انتشار تعداد انگشت شماری از تصاویر یا ویدیوها در زمان‌های تصادفی در هر ماه این کار را انجام نمی‌دهد. در عوض، باید یک تقویم محتوا اینستاگرام مناسب ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا ترکیبی از قالب ها و موضوعات مختلف محتوا را برای تقویت تعامل ترکیب کنید. همچنین، از Insights اینستاگرام برای اطلاع از روزها و زمان‌هایی که پست‌های شما بیشترین تعامل را دارند، استفاده کنید. از آن برای تنظیم دقیق برنامه ارسال خود استفاده کنید.

همچنین باید از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یا Buffer استفاده کنید تا پست های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

4- همکاری با میکرو اینفلوئنسرها

همکاری با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین راه ها برای رشد حساب اینستاگرام شما است. اما کار با اینفلوئنسرهای مشهور با میلیون‌ها فالوور هزینه سنگینی را به همراه دارد.

اگر بودجه بازاریابی شما محدود است، برای گسترش دامنه دسترسی خود با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کنید. در حالی که این اینفلوئنسرها ممکن است فقط چند هزار فالوور داشته باشند. آن ها ارتباط قوی با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

5- استفاده از هشتگ های مناسب

هشتگ ها یکی از موثرترین ابزارها برای افزایش دسترسی و آگاهی شما در اینستاگرام است. در حالی که اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 30 هشتگ را در یک پست اضافه کنید، فقط باید از مرتبط ترین آن ها استفاده کنید.

در مورد هشتگ های محبوب در صنعت خود تحقیق کنید تا هشتگ هایی را که مخاطبان هدف شما بیشتر دنبال می کنند شناسایی کنید. همچنین یک هشتگ کوتاه و منحصر به فرد با نام تجاری ایجاد کنید تا هویت برند خود را تقویت کنید. برای تشویق فالوورهای خود به استفاده از هشتگ آن را در بیو خود به نمایش بگذارید. همچنین باید به اشتراک گذاری محتوا تولید شده توسط کاربر در حساب خود برای افزایش تعامل و دسترسی خود فکر کنید.

استفاده از هشتگ ها روشی آزمایش شده برای دستیابی به افراد بیشتر و به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است. شما باید تحقیق کنید که کدام هشتگ ها در جایگاه شما ترند هستند و کدام یک با برند و محتوا شما مرتبط هستند. سپس از ترکیبی از این هشتگ ها برای تمام محتوا اینستاگرام خود استفاده کنید تا به افرادی که آن هشتگ ها را دنبال می کنند دسترسی پیدا کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که آن را کمی مخلوط کنید و از هشتگ های محبوب در سطح صنعت و همچنین از هشتگ های خاص استفاده کنید که واقعا می توانید از آن ها متمایز شوید.

6- داشتن تعامل و مشارکت

جذب هزاران بازدید کننده و دنبال کننده پروفایل کافی نیست. همچنین باید روی درگیر کردن و حفظ آن ها تمرکز کنید. به نظرات پست های اینستاگرام خود پاسخ دهید. برای ادامه مکالمه به دایرکت های مخاطبان خود پاسخ دهید.

همچنین باید نظرات متفکرانه ای را در پست های اینستاگرام از برندهای دیگر در صنعت خود بگذارید تا دیده شدن را به حداکثر برسانید. این به شما کمک می کند تا به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید که ممکن است حتی با برند شما آشنا نباشند. با این حال، مطمئن شوید که با محتوایی درگیر هستید که احتمالاً مخاطب هدف شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

7-خرید فالوور اینستاگرام

این به افراد و برندها بستگی دارد که انتخاب کنند که آیا می‌خواهند دست در دست هم با زمان‌های در حال تغییر دنیا حرکت کنند یا می‌خواهند به اشکال سنتی بازاریابی تکیه کنند. اگرچه ما مطمئن هستیم که اکثر مردم و کسب و کارها می خواهند گام های متعددی را برای پذیرش پیشرفت های تکنولوژیک بردارند، ولی برخی هنوز در مورد آن تردید دارند. با این حال، کارشناسان این صنعت بر این عقیده هستند که خرید فالوور اینستاگرام و همچنین سایر خدمات بازاریابی اینستاگرام ضروری است زیرا این رسانه می تواند به افراد کمک کند تا حضور قوی تری در فضای آنلاین داشته باشند، به آنها کمک کند مشتریان و فروش بیشتری به دست آورند و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهند. به طور کلی. انتخاب خرید فالوور اینستاگرام می تواند بازی آنها را در کسب و کار کاملاً به سمت بهتر شدن تغییر دهد و فرصت های شگفت انگیزی را برای آنها فراهم کند که می تواند آنها را به موفقیت غیرقابل تصوری برساند.

کلام پایانی

حضور قوی در اینستاگرام برای رشد و موفقیت برند شما بسیار مهم است. از ابزارهای داخلی برای بهینه سازی نمایه خود و انتشار محتوا جذاب استفاده کنید. از میکرو اینفلوئنسرها و هشتگ ها برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید. در نهایت، مطمئن شوید که به طور معناداری با فالوورهای خود تعامل دارید تا آن ها را حفظ کنید و کسب و کار خود را به سطوح جدیدتری ببرید.

چرا از سوشال پال سرویس دریافت کنیم؟

سوشال پال یک پیشنهاد نیست، یک انتخاب آگاهانه است. تیم متخصص و با تجربه، انجام دادن سرویس در بالاترین کیفیت با مناسب ترین قیمت و خوش سابقه بودن دلیل های این انتخاب آگاهانه می باشد.

جهت مشاهده سرویس ها و خدمات به لینک “سرویس ها ” و جهت ثبت سفارش ترجیحا در سایت ثبت نام نمایید.

سوشال پال  متعهد می شود بهترین ها را برای شما که لایق بهترین ها هستید اماده کرده تا رضایت شما را کسب و پیشرفت پیجتان را تضمین نماید.

منبع