در این مقاله از سوشال پال می خواهیم به بررسی نحوه بیشترین استفاده از استوری های اینستاگرام بپردازیم. بیش از 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند که 500 میلیون نفر از آن ها روزانه استوری اینستاگرام را مشاهده می کنند. این نیمی از پایگاه کاربران غول رسانه های اجتماعی است که به طور فعال برندهای جدید را مشاهده و کشف می کنند. که کسب و کار شما میتونه یکی از اون ها باشه.

در زیر، ما نه تنها در مورد بهترین راه‌های استفاده از استوری‌های اینستاگرام، بلکه نحوه استفاده حداکثری از محتوا استوری را مورد بحث قرار می‌دهیم. در حالی که جذابیت اصلی استوری اینستاگرام ماهیت محدود آن است. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از آن ۲۴ ساعت حداکثر استفاده را ببرید یا حتی عمر آن را فراتر از آن افزایش دهید. پس با ما در ادامه مقاله نحوه بیشترین استفاده از استوری های اینستاگرام همراه باشید.

1- عمودی فکر کنید!

استوری اینستاگرام دارای نسبت تصویر پیشنهادی 1080 در 1920 پیکسل است. این در صورتی است که تصمیم بگیرید کل صفحه را استفاده کنید. با این حال، بسیاری از کاربران هنوز هم گاه به گاه محتوا مربعی را در استوری های خود ارسال می کنند. به خصوص اگر در حال وارد کردن محتوا از گالری خود هستند.

در حالی که هیچ مانعی وجود ندارد که دیگران از نسبت تصویر توصیه شده پیروی نکنند، شما قطعا باید این کار را انجام دهید. اینستاگرام این ابعاد را تجویز کرده است تا محتوا شما با کیفیت بالا در همه دستگاه ها ظاهر شود. آن را نادیده بگیرید و در معرض خطر قطع شدن محتوا خود قرار خواهید گرفت.

 

از آنجایی که استوری های اینستاگرام به گونه ای ساخته شده اند که کل صفحه نمایش شما را اشغال کند، می توانید از این فرصت استفاده کنید و والپیپرهای برنددار خود را منتشر کنید. برای استفاده از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اسکرین شات بگیرید. نیازی به تغییر اندازه نیست. زیرا برای پر کردن صفحه نمایش هر دستگاه تلفن همراه ایجاد شده است. واقعا برای وال پیپر عالی است.

جدای از جنبه فنی، ارسال محتوا عمودی به این معنی است که شما از کل صفحه استفاده می کنید. تجربه ای فراگیرتر برای بینندگان ایجاد می کنید. در واقع، طبق گزارش اسنپ چت، تبلیغات ویدیویی عمودی 9 برابر بهتر از تبلیغات ویدیویی افقی است.

2- پایبندی به برند خود

درست مانند پست کردن در هر کانال رسانه اجتماعی دیگر، بسیار مهم است که عناصر نام تجاری را در استوری اینستاگرام خود بگنجانید. تا به افزایش آگاهی از برند و متمایز کردن شما از هر کاربر دیگر اینستاگرام کمک کند. در حالت ایده آل، شما می خواهید که مخاطبان شما بتوانند به سرعت محتوای شما را بدون نگاه کردن به نام کاربری یا لوگوی شما شناسایی کنند.

برندسازی در استوری های اینستاگرام لازم نیست خیلی حضوری باشد. استفاده از رنگ‌های برندتان و اختصاص دادن فیلترها و فونت‌های استاندارد کافی است. می توانید از فونت های استاندارد خود را در استوری های اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های قابل شناسایی به برند شما کمک می‌کند تا جلوه بیشتری پیدا کند و از عبور کاربران از محتوا شما جلوگیری می‌کند.

3- برقراری تعامل

استیکرهای تعاملی اینستاگرام فقط یکی دیگر از ویژگی های ترفندی برای افزودن به پست های شما نیستند. آن ها برای بینش و تعامل مخاطب مفید هستند. از قابلیت های تعاملی برای کشف ترجیحات دنبال کنندگان خود استفاده می کند. می تواند از پاسخ های خود برای ایجاد محتوا جدید در وب سایت و سایر صفحات اجتماعی خود نیز استفاده کند.

استیکرهای تعاملی ابزارهای عالی برای استفاده به عنوان پایه ای برای توسعه محصول یا محتوا هستند. بهترین چیز این است که آن ها همچنین می توانند به عملکرد بهتر تبلیغات شما کمک کنند.

4- استفاده از استیکرها

در حالی که استیکرهای تعاملی به دلایل واضح انتخاب های محبوب تری هستند. بقیه مجموعه استیکرهای اینستاگرام را نادیده نگیرید.

  • استیکر دایرکت: برای افزایش تعاملات پیام مستقیم (DM)، از استیکر DM در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. هنگامی که فالوورها بر روی برچسب DM Me کلیک می کنند. کادر متنی برای ارسال پیام به شما ظاهر می شود. تشویق فالوورهایتان به ارسال DM برند شما را انسانی می کند و ارتباط شما را با هر یک از مشتریان در سطح شخصی آسان تر می کند.
  • تگ های موقعیت مکانی: مزایای استفاده ازتگ های موقعیت مکانی فراتر از این است که فقط به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که کجا هستید. هر کسی که روی آن کلیک کند به صفحه ای هدایت می شود که تمام استوری های عمومی اینستاگرام را که از همان برچسب موقعیت مکانی استفاده کرده اند جمع آوری می کند. این باعث می شود اکانت شما برای کاربران اینستاگرام که شما را فالو نمی کنند قابل کشف باشد.
  • هشتگ ها: به همان دلیلی که از هشتگ ها در فید اصلی خود استفاده می کنید. در استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید. مشابه استیکر موقعیت مکانی، هنگامی که بینندگان روی هشتگ کلیک می کنند. به صفحه ای هدایت می شوند که به آن ها امکان می دهد تمام محتوا دیگری را که از همان هشتگ استفاده می کنند مشاهده کنند.

5- لیست ایمیل خود را رها نکنید!

همه مشتریان شما در اینستاگرام نیستند. در واقع، 73 درصد از هزاره ها گزارش می دهند که ترجیح می دهند از طریق ایمیل برای اهداف حرفه ای ارتباط برقرار کنند. این فقط نشان می دهد که برخی ترجیح می دهند آن را با ایمیل قدیمی نگه دارند. اما این بدان معنا نیست که آن ها باید محتوا مهم را از دست بدهند.

اشتراک‌گذاری محتوا فید اینستاگرام مستقیما روی ایمیل بسیار ساده است. اما به دلیل ابعاد خاص و طول عمر کوتاه اینستاگرام، ارسال مجدد استوری اینستاگرام روی ایمیل امکان‌پذیر نیست.

برای استفاده مجدد از محتوا استوری اینستاگرام، می‌توانید تمام داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده را با استفاده از برچسب‌های تعاملی جمع‌آوری کنید و یک اینفوگرافیک ایجاد کنید که به‌طور خاص برای ایمیل ساخته شده است. می‌توانید خلاصه یا خلاصه‌ای از همه چیزهایی را که آموخته‌اید به مشترکین خود ارائه دهید. با بازگشت سرمایه بیش از 3000 درصدی، بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است. حتی اگر با شبکه های اجتماعی ترکیب شود، بهتر است!

ترجیح می دهید، یک نظرسنجی هفتگی از انواع سناریوها، نتایج نظرسنجی های خود را با استفاده از تصاویر سرگرم کننده در اختیار مشترکین قرار می دهد.

6- استفاده مجدد از آن برای ارسال

ارسال محتوا در استوری اینستاگرام همیشه به این معنی نیست که باید چیزی از ابتدا ایجاد کنید. در یک روز آهسته، محتوایی را از فید خود که می‌خواهید دنبال‌کنندگانتان دوباره بازدید کنند، دوباره ارسال کنید. این تکنیک نه تنها بدون دردسر است. بلکه می تواند تعامل را در یک پست قدیمی افزایش دهد.

از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام دیگر تضمین نمی کند که دنبال کنندگان شما جدیدترین پست شما را ببینند. فراموش نکنید که آن را در استوری خود نیز به اشتراک بگذارید. ارسال مجدد محتوا در استوری شما لزوما نباید از فید خودتان باشد. اگر چیزی پیدا کردید که به شما الهام می‌دهد یا توجه شما را جلب می‌کند. می‌توانید آن را نیز بازنشر کنید! تا زمانی که حسابی که می‌خواهید از آن بازنشر کنید عمومی است، می‌توانید آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید.

7- استفاده جهت هدایت دنبال کنندگان

همه ما می دانیم که اینستاگرام یک قانون “لینک در بیو” را دارد که اگر مجبور به تغییر آن بسته به کمپین فعلی خود باشید. می تواند آزار دهنده باشد. یکی از راه‌های دور زدن این قانون، استفاده از استوری اینستاگرام برای هدایت فالوورهای خود به لندینگ پیج خاص است. اینستاگرام یک منبع عالی برای ترافیک رایگان برای کمپین های شما است. اما مطمئن شوید که هر چیزی که در لندینگ پیج های خود تبلیغ می کنید با علایق فالوورهای شما همسو باشد.

اگر یک حساب تجاری اینستاگرام با بیش از 10000 فالوور هستید یا یک حساب تایید شده هستید. می‌توانید از ویژگی Swipe-up برای هدایت ترافیک به صفحات خود استفاده کنید. استوری خود را به‌عنوان یک تبلیغ پست می‌کنید. ویژگی تند کشیدن به بالا می‌تواند برای هر کسی کار کند.

چرا از سوشال پال سرویس دریافت کنیم؟

سوشال پال یک پیشنهاد نیست، یک انتخاب آگاهانه است. تیم متخصص و با تجربه، انجام دادن سرویس در بالاترین کیفیت با مناسب ترین قیمت و خوش سابقه بودن دلیل های این انتخاب آگاهانه می باشد.

جهت مشاهده سرویس ها و خدمات به لینک “سرویس ها ” و جهت ثبت سفارش ترجیحا در سایت ثبت نام نمایید.

سوشال پال  متعهد می شود بهترین ها را برای شما که لایق بهترین ها هستید اماده کرده تا رضایت شما را کسب و پیشرفت پیجتان را تضمین نماید.

منبع