احتمالا شما نیز در پلتفرم اینستاگرام، صفحات و پیچ هایی را مشاهده کرده اید که مورد استقبال کاربران بیشتری قرارگرفته است و تعداد زیادی کامنت و لایک را به خود اختصاص داده است. آیا می دانید دلیل این استقبال چه موضوعی می باشد؟ مهم ترین علتی که باعث شده این صفحات مورد استقبال کاربران بیشتری قرار گرفته است، این است که ادمین آن صفحه به خوبی توانسته است به وظایف خود عمل و پیج را مدیریت کند. سوشال پال در این مقاله قصد دارد وظایف ادمین اینستاگرام را به صورت کامل برای شما عزیزان توصیف کند. شما می توانید از نکاتی که در ادامه ی مطلب گفته می شود برای مدیریت پیج اینستاگرام خود استفاده کنید. پس همراه ما باشید.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

اگر قصد دارید در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته باشید و صفحه ی اینستاگرام شما جزو پیج های محبوب و مورد استقبال بیشتر کاربران اینستاگرام شود، باید اصول معینی را رعایت کنید. در ادامه ی این مطلب به برخی از این اصول و قوانین اشاره شده است. با ما همراه باشید تا بگوییم ادمین اینستاگرام نیازاست چه نکاتی را بداند تا از آن طریق بتواند پیج اینستاگرامی خود را به درآمد برساند.

1. انتشار منظم استوری و پست در اینستاگرام

در ابتدای فعالیت اینستاگرام، تنها انتشار پست یک ارزش به حساب می آمد. اما به مرور زمان قابلیت استوری نیز به اینستاگرام اضافه شد که این بخش جزو مهم ترین قسمت هایی می باشد که ادمین اینستاگرام باید نسبت به آن مسلط باشد و بتواند به صورت منظم در این قسمت فعالیت داشته باشد و محتوا منتشر کند. ادمین پیچ اینستاگرام باید به صورت کامل موضوع فعالیت پیج را درک کرده باشد و بررسی کند چه ساعت هایی بیشتر کاربران آنلاین می شوند تا بتواند در همان ساعاتی که مخاطبان آنلاین می شوند، محتوا منتشر کند.

گفتی است مهم ترین وظیفه ی ادمین اینستاگرام همین موضوع می باشد و ادمین باید به شکل منظم اقدام به انتشار محتوا کند.

2. تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام

یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام تولید محتوای حرفه ای می باشد. اگر قصد دارید یک پیج خوب و موفق داشته باشید، باید بتوانید محتوای منحصر به فرد تولید کنید. نام دیگر محتوای منحصر به فرد، محتوای یونیک می باشد یعنی ادمین اینستاگرام خودش محتوا را تولید و منتشر کند و محتوا را از جایی کپی نکرده باشد. شما باید بتوانید بهترین محتوا ها را با توجه به موضوع پیج خود تولید کنید. محتوا می تواند شامل عکس، جمله یا فیلم هی جذاب باشد که نظر کاربران را به خود جلب کند.

3. افزایش فالوورهای اینستاگرام

امروزه استفاده از فالوور های غیر واقعی یا فیک بسیار رواج پیدا کرده است و برخی از پیج ها از فالوورهای غیر واقعی استفاده می کنند. نکته ی بسیار مهم آن است که فالوور های فیک فقط جنبه ی نمایشی دارند و در واقع هیچ کمکی به شما نمی کنند. شما باید راه هایی را برای پیدا کردن فالوور های واقعی پیدا کنید. چنان چه شما با اصول تولید محتوا آشنا باشید و قواعد کلی را در انتشار استوری و پست در اینستاگرام رعایت کنید، به راحتی می توانید فالوور های واقعی برای پیج خود بگیرید. یکی از مهم ترین وظایف ادمین اینستاگرام همین موضوع افزایش فالوئر می باشد.

4. افزایش کامنت و لایک در اینستاگرام

نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که هر چه قدر پیج تان فالوور داشته باشد اما لایک و کامنتی برای پست های تان وجود نداشته باشد، پیج تان اعتبار و ارزشی ندارد.

سعی کنید محتوای جذاب بسازید تا تعداد لایک و کامنت شما افزایش بیابد. بررسی ها نشان می دهد با ایجاد یک چالش جذاب، کاربران لایک و کامنت بیشتری می گذارند. شما می توانید با استفاده از این روش تعداد لایک و کامنت خود را افزایش دهید.

یکی از راه های پردرآمد در اینستاگرام، تبلیغات می باشد. شما می توانید با افزایش لایک و کامنت صفحه ی خود، کاربران را ترغیب کنید که در پیج شما تبلیغات بگذارند.

 

5. حفظ امنیت صفحه اینستاگرام و فالوور ها

ادمین اینستاگرام وظیفه دارد به حفظ امنیت صفحه ی کاربران خود کمک کند. برای برقراری امنیت پیج باید صفحه را به افرادی که دارای مهارت بالایی در این زمینه هستند سپرد یا از پسورد های قوی استفاده کرد. برای برقراری امنیت کاربران، ادمین باید به انجام کارهای مختلفی بپردازد. مثلا اگر یک پست جنجالی منتشر شد و در کامنت ها افراد یکدیگر را تهدید کردند، ادمین وظیفه دارد کامنت ها را پاک کند و امنیت فالوور ها را حفظ نماید.

6. آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی

بهتر است ادمین اینستاگرام با نرم افزار های گرافیکی آشناییت داشته باشد. بیشتر محتوا ها در اینستاگرام عکس یا ویدیو می باشد. در واقع این نوع محتوا ها بیشتر برای کاربران جذاب است. ادمین اینستاگرام باید این توانایی را داشته باشد که با نرم افزار های گرافیکی و ادیت عکس و ویدیو کار کند. مهم ترین نرم افزار هایی که بهتر است ادمین اینستاگرام با آن آشنا باشد: فتوشاپ، افترافکت و پریمیر می باشد.

7. به کارگیری خلاقیت در تولید محتوا

تولید محتوا یکی از وظایف مهم ادمین اینستاگرام می باشد اما تولید هر محتوایی ارزش ندارد. برای تولید محتوا بهتر است محتوایی ارزشمند ایجاد کنید که علاوه بر آن که تکراری نباشد بلکه ادمین در تولید آن خلاقیت به خرج داده باشد زیرا محتوای تکراری باعث خسته شدن مخاطبان تان می گردد.

8. استفاده از هشتک های مناسب

ادمین اینستاگرام باید بتواند از هشتک های مناسب و مرتبط با موضوع استفاده نماید. استفاده از هشتک های مناسب برای یک پست باعث می شود پست شما توسط کاربران بیشتری دیده شود و فالوور های پیچ شما افزایش پیدا کند. پس سعی کنید زیر پست های خود از هشتک های مناسب استفاده کنید نه هشتک هایی که نسبت به موضوع پیج تان نا مرتبط می باشند.

9. مدیریت کردن تبلیغات

یکی از مهم ترین وظایف ادمین اینستاگرام بعد از افزایش فالوور ها مدیریت کردن تبلیغات می باشد. شما به عنوان ادمین اینستاگرام هرگز نباید هر گونه تبلیغی را داخل پیج خود و برای مشاهده ی مخاطب خود قرار دهید. ممکن است برخی از محتوا های تبلیغاتی باعث آزده شدن مخاطب شما شود.

 

سوشال پال بعنوان مرجع ارائه محصولات مبتنی بر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، بعنوان سایت معتبر در زمینه خرید فالوور مورد اعتماد هزاران مشتری وفادار بوده و با واحد فعال پشتیبانی، به معنای واقعی پاسخگوی مشتریان ایرانی و خارج از ایران خود می باشد.

جهت مشاهده سرویس ها و خدمات به لینک “سرویس ها ” و جهت ثبت سفارش ترجیحا در سایت ثبت نام نمایید.

سوشال پال  متعهد می شود بهترین ها را برای شما که لایق بهترین ها هستید اماده کرده تا رضایت شما را کسب و پیشرفت پیجتان را تضمین نماید.

منبع