در این مقاله از سوشال پال می خواهیم به بررسی 5 نکته اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک بپردازیم. تا به حال، قدرت اینستاگرام را دیده اید. از شکایات مشتریان گرفته تا محصولی که به صورت وایرال در حال گسترش است. این پلتفرم ویژگی‌های بسیاری را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند. همچنین زمینه بازی دیجیتالی ضرب المثل را بین کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ یکسان می‌کند. اما از آنجایی که مدتی است وجود داشته است. اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده برندها از آن در دسترس شماست.

برقراری ارتباط با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین رویکردها است. برای تازه کارها در اینجا یک مقاله عمیق در مورد شروع یک تجارت جدید در اینستاگرام است. با ما در ادامه مقاله 5 نکته اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک همراه باشید.

1- محتوا

کسب و کارهای کوچک همیشه باید یک چیز اساسی را در ذهن داشته باشند. آن هم اهمیت محتوا است. هنگام اجرای صفحه خود در اینستاگرام، محتوا نقش حیاتی را برای شما ایفا می کند. زیرا این عنصر معرف هر صفحه یا وب سایت است. محتوا را در ذهن داشته باشید و روی پرطرفدارترین و مرتبط ترین موضوع صفحه خود کار کنید. پیروی از یک برنامه پست معمولی به شما کمک می کند تا در جدول زمانی گروه مورد علاقه خود ظاهر شوید. اینستاگرام تلاش می‌کند تا به هر فردی ماده‌ای را که احتمالا از آن قدردانی می‌کند نشان دهد، بنابراین محتوا بعدی را جستجو می‌کند که برای مزایا هر فرد قابل استفاده باشد.

محاسبات اینستاگرام از هوش مصنوعی استفاده می کند تا بی وقفه بر روی اقدامات هر فرد تمرکز کند و ترند رویدادهای آن ها را مطابق نیاز تغییر دهد. افراد به طور کلی نمی توانند به آنچه که نمی بینند اهمیت دهند. پست کردن به طور مداوم به شما کمک می کند تا در فیدهای افراد ظاهر شوید و به آن ها فرصت بیشتری می دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند. هرچه بیشتر با محتوا شما ارتباط برقرار کنند. بیشتر آن را در فید اینستاگرام خود می بینند. در حالی که بهترین فرصت ایده آل برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود ندارد. ممکن است موقعیت های عالی برای ارسال به اکثر جمعیت شما وجود داشته باشد. در حالی که تغذیه کنید.

 

می‌توانید با برنامه‌ریزی پست‌ها به‌صورت دسته‌ای، در مورد محتوا خود ثابت باشید. بنابراین در صورت شروع کار، سابقه شما هرگز کمرنگ نمی‌شود. همچنین، رزرو، امتحان کردن چیزهای مختلف با زمان ارسال را ساده‌تر می‌کند. با بافر، می‌توانید بازه‌های زمان‌بندی دلخواه را تنظیم کنید. بنابراین باید محتوا را به خط خود اضافه کنید. در نتیجه، پست‌ها را در فضای قابل دسترس زیر تنظیم کنید.

2- تجزیه و تحلیل

راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام ممکن است سخت به نظر برسد. زیرا به تلاش مداوم شما نیاز دارد. سعی کنید و طبق الگوریتم اینستاگرام کار کنید. تجزیه و تحلیل ضروری است زیرا باید رفتار ترافیک وارد شده به صفحه خود را تماشا کنید. فعالیت آن ها را در چه زمانی بیشتر فعال و چه زمانی غیرفعال هستند تماشا کنید.

استوری ها و reels را با توجه به زمان مشغله‌شان پست کنید. این به شما کمک می کند تا به سرعت با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. درگیر کردن اینستاگرام برای کسب و کار به این معنی نیست که پروفایل خود را به تلاشی بی‌وقفه برای فروش چیزی تبدیل کنید. اینستاگرام یک مرحله رسانه آنلاین است، بنابراین نحوه ادغام را بیابید.

با فرض اینکه کسی تلاش خود را برای بیان ملاحظات خود کنار بگذارد. بسیار مهم است که به آن ها واکنش نشان دهید و نشان دهید که در حال تنظیم هستید. پاسخ به اظهارات روشی خارق‌العاده برای ایجاد یک منطقه محلی محکم در اینستاگرام است. اعلان های تعهد یک روش عالی برای تقویت اتصال نیز هستند. با استیکرهای هوشمند در استوری‌های اینستاگرام مانند نظرسنجی، پرسش‌ها یا رتبه‌بندی در مقیاس لغزنده به هم بریزید.

3- داشتن خلاقیت!

خلاقیت کلید موفقیت است. در حالی که هر چیزی را پست می کنید، تمرکز خود را بر ایجاد تعاملی ترین محتوا حفظ کنید. به شما کمک می کند تا به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. وقتی چیزی متفاوت می سازید، اکثریت را جذب می کند. در اینستاگرام، همه چیز بدون شک حول محورهای بصری می چرخد. با این حال، آنچه برای یک کسب‌وکار مناسب است. احتمالا برای کسب‌وکار شما ایده‌آل نخواهد بود. فکر کنید چه شیکی باید در صفحه کسب و کار خود معرفی کنید. سپس، در آن مرحله، قوانین علامت گذاری را برنامه ریزی کنید تا بتوانید قابل اعتماد بمانید.

فرض کنید متن نقش مهمی در محتوا اینستاگرام شما دارد. در این صورت، بسیار مهم است که در مورد سبک متنی که از آن استفاده می‌کنید و اینکه چگونه با سبک‌های متن استفاده شده در سایت شما یا سایر مواد تبلیغاتی شناسایی می‌شود، فکر کنید.

4- همراهی با ترندها

روی پرطرفدارترین موضوعات، آهنگ ها، هشتگ ها تمرکز کنید. این ترندها به سرعت در اینترنت به خصوص در اینستاگرام گسترش می یابد. این موجی است که به شما کمک می‌کند در reels و پست‌ها رتبه بالاتری داشته باشید. پست شما به راحتی برای مخاطبان مختلفی که همیشه به دنبال سرگرمی هستند قابل مشاهده خواهد بود.

آهنگ‌های پرطرفدار، را امتحان کنید. اکثر فالوورها را به صفحه شما جذب می کند. اینستاگرام به یک مرحله رسانه آنلاین فراگیر اهمیت می دهد. در واقع، آن ها از کپی کردن نکات برجسته از سایر مراحل رسانه آنلاین اجتناب نمی کنند تا افراد بدون خروج از برنامه اینستاگرام، تمام آنچه را که نیاز دارند، دریافت کنند.

reels اینستاگرام در جای خود باقی می‌مانند و شرکت‌های مستقل تعهد برجسته‌ای را مشاهده می‌کنند. با فرض اینکه به طور مداوم از reels اینستاگرام استفاده نمی کنید، اکنون فرصتی برای شروع است. اینستاگرام به خود می بالد که یک صحنه رسانه آنلاین همه جانبه است. در واقع، آن ها از تقلید کردن نکات برجسته از سایر مراحل رسانه های مبتنی بر وب اجتناب نمی کنند تا افراد بدون خروج از برنامه اینستاگرام، تمام آنچه را که نیاز دارند، دریافت کنند.

5- موجودیت کسب و کار

همیشه کسب و کار خود را در ذهن داشته باشید زیرا روح کل کاری است که انجام خواهید داد. مشتریان رقبا شما نیز برای شما مشتریان جدیدی هستند. بنابراین اگر سازمان‌هایی مانند شما در اینستاگرام عالی هستند. احتمالا نزدیکان شما در اینستاگرام هستند. باید شروع به ارسال کنید!

احتمال کمی وجود دارد که رقبا شما در اینستاگرام نباشند. احتمالا مرحله درستی نخواهد بود. با این حال، با فرض اینکه مشتریان متعددی به شما اطلاع داده اند، آن ها تصویر شما را در اینستاگرام دنبال می کنند و با خیال راحت یک رکورد ایجاد می کنند. اینستاگرام می‌تواند پتانسیل ناشناخته‌ای داشته باشد. شما بهترین برند در تخصص خود برای یافتن آن خواهید بود.


منبع