امروزه توییتر به بستر فراگیری برای به اشتراک گذاشتن موارد مختلف تبدیل شده است. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا توییت های شما ریتوییت بیشتری داشته باشند. با یاد گرفتن تکنیک های افزایش ریتوییت در توییتر به این هدف خواهید رسید.

افزایش ریتوییت در توییتر

توییتر یک راه عالی برای افزایش تاثیرگذاری آنلاین ارائه می دهد: ریتوییت.

در صورت استفاده عاقلانه، ریتوییت اغلب منجر به تاثیرگذاری بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر و ترافیک بیشتر وب می شود. بر اساس آمار Statistics Brain، تا آوریل 2013 بیش از 550 میلیون کاربر فعال توییتر، روزانه 58 میلیون توئیت جدید منتشر می کردند و روزانه 135000 کاربر جدید توییتر وجود داشت.

همه این افراد در توییتر چه می کنند؟ بخش بزرگی از آن ها از توییتر (و دیگر بسترهای رسانه های اجتماعی) برای کسب اطلاعات در مورد مارک ها/محصولات/خدمات تجاری استفاده می کنند.

دسترسی بالقوه شما در توییتر بسیار زیاد است. رقابت شما هم همینطور. صدها هزار بازاریاب دیگر مانند شما وجود دارند که برای جلب توجه در فضای توییتر رقابت می کنند.

به اشتراک گذاشتن اطلاعات خوب و نوشتن عناوین جسورانه در پیروزی در جنگ توییت و ریتوییت بسیار مهم است. اما برای به حداکثر رساندن شانس خود، چندین عامل دیگر را نیز باید در نظر گرفت.

در اینجا مجموعه ای از تجربیات و مطالعات آنلاین افراد مختلف است.

در زمان درست توییت کنید

ارسال توییت ها در زمان مناسب شاید مهم ترین عامل باشد. از این گذشته، فایده ای برای منتشر کردن توییت ها در زمانی که هیچ یک از دنبال کنندگان شما در آن فعال نیستند، وجود دارد؟ طبق نظر محققان، ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر (به صورت تخمینی) بهترین زمان برای درخواست ریتوییت است.

اما هیچ راه حل مناسب برای همه وجود ندارد. دنبال کنندگان شما ممکن است در منطقه زمانی مشابه نمونه های مطالعه شده زندگی نکنند. در این جا Tweriod به کار می آید. Tweriod یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان توییتر است که 1000 دنبال کننده اخیر شما را از کجا تجزیه و تحلیل می کند و استراتژیک ترین زمان برای ارسال توییت ها را توصیه می کند.

درخواست کنید

ساده ترین راه برای دریافت بازتوییت این است: آن را بخواهید. آیا می دانید که با افزودن عبارت “لطفاً ریتوییت کنید” ، شانس ریتوییت را 160 برابر افزایش می دهید؟

استفاده از کلمات فراخوان برای اقدام در توییتر به همان اندازه موثر است که “اینجا کلیک کنید”، “اکنون سفارش دهید” و “امروز با شماره 1-800-xxx-xxxx تماس بگیرید” کار می کند.

چند عبارت موثر فراخوان برای اقدام برای بازتوییت عبارتند از:

  • لطفا ریتوییت کنید
  • RT لطفا
  • RT

از لینک استفاده کنید

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود مردم در توییتر فعال باشند، این است که آنها به دنبال به روز رسانی اخبار یا کمک در کاری هستند.

مطالعات متعدد نشان داده است که به روز رسانی اخبار و پست های آموزشی دو نوع محتوا هستند که افراد بیشتر توییت می کنند. به عبارت دیگر، توییتی که به منبع آنلاین یا به روز رسانی اخبار اشاره می کند، شانس بیشتری برای ریتوییت دارد.

تعجبی ندارد اگر در جنبه های گفتگوی ریتوییت مایکروسافت در توییتر، 52 درصد از نمونه های ریتوییت حاوی URL باشند.

دفعه بعد، اگر می خواهید توییت های شما ریتوییت شود، لینکی را در آن ها جاسازی کنید.

به جای توییت جدید، ریتوییت کنید

یکی دیگر از تکنیک های افزایش ریتوییت در توییتر، این است که به جای توییت کردن، ریتوییت کنید.

واقعیت شناخته شده: افرادی که ریتوییت بیشتری ارسال می کنند تمایل به دریافت مجدد ریتوییت دارند.

مانند همه چیز در زندگی، آن چه در اطراف اتفاق می افتد به وجود می آید. یکی از متخصصان توییتر نسبت 1 به 15 را در مورد ریتوییت ها رعایت می کند. برای هر توئیت تبلیغاتی خود، او حداقل 15 توییت را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ می کند.

از توییت درمورد کارهای روزانه خودداری کنید

بر اساس یک گزارش، 20 کلمه که باعث کمتر ریتوییت شدن شما می شود، در زیر آمده است. البته توجه کنید که اصل این کلمات انگلیسی بوده است. پس مقداری با فارسی متفاوت خواهد بود. اما هدف بیان مطلب دیگریست که پس از نام بردن این کلمات می گوییم.

  • بازی
    رفتن
    هاها
    لول
    ولی
    تماشا کردن
    کار
    خانه
    شب
    بستر
    خوب
    خواب
    میخوام
    هی
    فردا
    خسته
    مقداری
    بازگشت
    خسته
    استماع

به روند کلمات در این جا توجه کردید؟ بیشتر (اگر نگوییم همه) این کلمات، کلماتی هستند که معمولاً برای گفتگو یا توصیف فعالیت های پیش پا افتاده استفاده می شوند.

توییت هایی که از این کلمات استفاده می کنند، به سادگی یک نمره منفی بزرگ برای ریتوییت شدن است. هیچ کس علاقه ای به توییتی در مورد زمان خواب شما یا آنچه در Sound Cloud گوش می دهید ندارد. مگر اینکه شما مسی باشید!

فضا برای ریتوییت بگذارید

هر چند وقت یکبار ریتوییت را لغو می کنید فقط به این دلیل که نمی توانید نظر خود را به پیام بازتوییت اضافه کنید؟ احتمالا این رقم زیاد است.

شخصاً، من تمایل دارم در ریتوییت های خود چیزی کوتاه مانند “خواندن این مطلب خوب است” یا چیزی دیگر در یک نظر کوتاه اضافه کنم. اگر از 140 کاراکتر در توییت خود استفاده می کنید، دنبال کنندگان شما باید قبل از اینکه توییت های خود را اضافه کرده و دوباره توییت کنند، توییت های شما را ویرایش کنند. اما این اصلا جالب نیست.

مردم تنبل هستند. توییت هایی که نیاز به ویرایش گسترده دارند، به سادگی ریتوییت های کمتری دریافت می کنند. در حالت ایده آل، باید توییت های خود را بین 80 تا 110 کاراکتر محدود کنید.

از هشتگ استفاده کنید

اما در استفاده از هشتگ ها اغراق نکنید. در صورت استفاده بیش از حد از هشتگ ها، شما کمتر دیده می شوید.

این یک واقعیت شناخته شده است که توییت های دارای هشتگ بیشتر احتمال دارد ریتوییت شوند. در تحقیقی که مایکروسافت بر روی 203،371 ریتوییت انجام داد، 18 درصد از آنها دارای هشتگ بودند.

نقل قول ها را توییت کنید

نقل قول برای ریتوییت خوب است. به خصوص اگر با دنبال کنندگان شما ارتباط داشته باشد. با چک کردن شبکه های اجتماعی، می توانید شاهد قدرت نقل قول ها در توییتر و همچنین فیس بوک و پینترست باشید.

می توانید دوستان، آشنایان و کسانی را که به طور منظم نقل قول ها را ریتوییت می کنند ببینید. آن ها هرگز در جذب ریتوییت و اشتراک شکست نمی خورد.

اگر می خواهید حضور توییتر خود را با استفاده از نقل قول ها تقویت کنید، سعی کنید برخی از موارد فوق العاده را از اینترنت پیدا کنید. تعداد زیادی وب سایت یا وبلاگ وجود دارد که مجموعه ای از نقل قول ها را جمع آوری می کند. همچنین پیدا کردن نقل قول ها با استفاده از Google آسان است (فقط “بهترین نقل قول ها برای [موضوع شما]” را امتحان کنید).

به زبان دنبال کنندگانتان توییت کنید

اگر برای یک مسئله خاص، بیشتر دنبال کنندگان شما از یک نام خاص استفاده می کنند، شما نیز از همان نام استفاده کنید. هرچند که ممکن است آن نام دقیق و درست نباشد. اما این باعث افزایش ریتوییت شما می شود.

با به کارگیری تکنیک های افزایش ریتوییت در توییتر، می توانید ریتوییت بیشتری دریافت کنید و بیشتر دیده شوید.

منبع