اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو آمریکایی است که توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شده است. در آوریل 2012، فیس بوک این سرویس را به مبلغ تقریبی 1 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام خریداری کرد. این برنامه به کاربران امکان می دهد رسانه هایی را بارگذاری کنند که می توانند با فیلترها ویرایش شوند و با هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی سازماندهی شوند. پست ها را می توان به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت. کاربران می توانند محتوای سایر کاربران را بر اساس برچسب ها و مکان ها مرور کنند و محتوای پرطرفدار را مشاهده کنند. کاربران می توانند عکس ها را بپسندند و سایر کاربران را دنبال کنند تا محتوای خود را به فید شخصی اضافه کنند.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام

اینستاگرام در ابتدا تنها با اجازه قاب بندی محتوا در نسبت تصویر مربعی (1:1) با 640 پیکسل برای مطابقت با عرض صفحه نمایش آیفون در آن زمان متمایز بود. در سال 2015، این محدودیت ها با افزایش به 1080 پیکسل کاهش یافت. این سرویس همچنین ویژگی‌های پیام‌رسانی، امکان گنجاندن چندین تصویر یا ویدیو در یک پست واحد، و ویژگی «داستان‌ها» – مشابه رقیب اصلی خود Snapchat- را اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را در یک فید متوالی، با هر پست ارسال کنند. در دسترس دیگران برای هر 24 ساعت. از ژانویه 2019، ویژگی Stories روزانه توسط 500 میلیون کاربر استفاده می‌شود.

در ابتدا برای iOS در اکتبر 2010 راه اندازی شد، اینستاگرام به سرعت محبوبیت پیدا کرد، با یک میلیون کاربر ثبت نام شده در دو ماه، 10 میلیون کاربر در سال، و 1 میلیارد تا ژوئن 2018.[11] نسخه اندروید در آوریل 2012 منتشر شد و به دنبال آن یک رابط دسکتاپ با ویژگی محدود در نوامبر 2012، یک برنامه Fire OS در ژوئن 2014 و یک برنامه برای ویندوز 10 در اکتبر 2016 منتشر شد. تا اکتبر 2015، بیش از 40 میلیارد عکس منتشر شده است. آپلود شد. اگرچه اینستاگرام به دلیل نفوذش مورد ستایش قرار گرفته است، اما به ویژه به دلیل تأثیر منفی بر سلامت روان نوجوانان، تغییرات خط مشی و رابط کاربری، اتهامات سانسور و محتوای غیرقانونی یا نامناسب بارگذاری شده توسط کاربران، مورد انتقاد قرار گرفته است.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا یا همان social networking service است. اگر می‌خواهید آخرین نسخه – آپدیت اینستاگرام را دانلود کنید به جای دقیقا درستی آمده اید. این برنامه بدون شک امروز محبوب ترین سرویس برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو در سراسر جهان است که قابلیت های زیادی را در قالب اپلیکیشن اندروید خود به کاربران عرضه می کند. شما می توانید عکس ها و ویدیو های مورد نظر خود را با استفاده از افکت ها و جلوه های آن به شکل دلخواه در این سرویس منتشر کنید.

دانلود آخرین بروزرسانی اینستاگرام : 

دریافت از مایکت 

دریافت از سافت 98