یک راه اصلی و 8 توصیه برای افزایش فالوور اینستاگرام : رسانه هنر دیده شدن را برای ما فراهم می کند، رسانه ها با در بر داشتن مخاطب نگاه ها و نظرات آنان را به ما انتقال می دهد. اگر به دنبال طی کردن مسیر موفقیت در شبکه های اجتماعی هستید، باید پیج خود را ارتقاء ببخشید. یکی از این راه ها خرید فالوور با کیفیت و واقعی است.

در دنیای امروزی دیده شدن سهم به سزایی در رشد استعدادها و کسب و کار ما انسان ها دارد. نگاه مخاطب می تواند پلکان های پیشرفت را برای موفقیت هموار سازد. مخاطبان در دنیای حقیقی خلاصه نمی شوند، با ظهور شبکه های اجتماعی به صورت اینترنتی از حضور غیر مستقیم هزاران مخاطب یا فالوور بهره مند می شوید. تبلیغات برای جذب مخاطب یک سرمایه گذاری امن و تضمین سود آوری اقتصادی است.

سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست؟ چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ در این مقاله از سوشال پــال قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد؟

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام 

8 روش رایگان کمک کننده : ۸ تکنیک و روش برای آنکه مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما موفقیت بی‌نظیری خواهد داشت. با ما همراه باشید.

  • تعیین استراتژی مناسب : برای زیاد شدن فالوورهای خود شما ابتدا به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی طراحی یک مسیر است که شما از نقطۀ فعلی به نقطۀ مطلوب می‌رساند.
  • گذاشتن پست به صورت روزانه و منظم : در حقیقت شما با این کار به کاربرانتان نشان می‌دهید که کسب و کار شما فعال و زنده است و شانس اینکه فالوورهای شما به پستتان واکنش نشان بدهند بیشتر می‌شود.
  • حفظ کیفیت عکس ها یا نشر عکس های با کیفیت و جذاب : اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. به این فکر کنید که چه چیز باعث می‌شود کاربری که تند تند در حال بالا پایین کردن فید اینستاگرامش است، برای عکس شما توقف کند؟ اگر تمام پست‌های شما در عین متفاوت بودن یک تم خاص داشته باشند صفحه اینستاگرام شما گیرایی بیشتری خواهد داشت. این به شدت در بالا بردن فالوور های شما موثر است.
  • برای کسب و کارتان هویت و برند ایجاد کنید : شعار برند شما نشان خواهد داد که مصمم هستید، هدف دارید و آمده‌اید که بمانید. و در نهایت برای خودتان یک
  • هشتگ مخصوص بسازید؛ هشتگی که مخصوص شما و معرف کسب و کار شما باشد. این کار کمک می‌کند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید. “داشتن لوگو باعث می‌شود حرفه‌ای‌تر به نظر بیایید.”
  • کپشن های جذاب بنویسید : کپشن خود را به نحوی بنویسید که بتواند توجه مخاطب را جلب کند، خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل تشویق کند. برای اینکار ابتدا باید به محتوای پستتان نگاه کنید و مرتبط با آن بنویسید.
  • از هشتک استفاده کنید : #هشتگ کمک می‌کند پست شما بیشتر دیده شود. اما هشتگ زمانی موثر است که مرتبط با محتوایی که منتشر می‌کنید، استفاده شود. هشتگ غیر مرتبط یک نوع اسپم است. درحالیکه یک هشتگ خوب ‌می‌تواند تا راه‌اندازی یک کمپین یا جنبش هم پیش برود.این اشتباه بزرگی است که اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم. حتی اگر پستتان هشتگ‌های زیادی دارد، تعدادی از آنها را در کامنت‌ها قرار بدهید؛ آنها کماکان کارکرد خود را خواهند داشت.
  • به شیوه‌های مختلف با کاربرانتان تعامل داشته باشید: تعامل یک کاربر با پست شما یعنی این که او از آن پست خوشش آمده، درباره‌اش کنجکاو است و به نحوی می‌خواهد این حس ایجاد شده را با یک عکسل العمل منتقل کند. پس محتواهای شما در درجه اول باید بتوانند حسی در مخاطب ایجاد کنند. این حس میتواند در قالب لایک یا کامنت یا سیو یا شیر و … خود را نشان دهد.
  • از موفقیت و تجارب دیگران درس بگیرید : هزاران داستان موفقیت در سرتاسر وب وجود دارد. هر یک از آنها می‌تواند به شما در افزایش فالوور کمک کند.

افزایش فالوور اینستاگرام به روش‌های بالا بسیار سخت و زمان بر هست و با وجود رقبای بسیار پیش می آید که با وجود رعایت تمامی آن موارد پیج با موفقیت زیادی مواجه نمیشه پس راه چاره چیه ؟

روش‌هایی که تا اینجا توضیح داده شد، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بود.

اما راه‌های دیگری هم برای افزایش فالوور وجود دارد.

مثل تبلیغات در اینستاگرام؛ آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که صفحه اینستاگرام شما را در صفحات پربازدید و صفحات افراد مشهور تبلیغ می‌کنند. مشکل این نوع تبلیغات بالا بودن هزینه آنهاست. شما برای چندبار نمایش داده شدن باید چند میلیون پرداخت کنید.

یک روش دیگر خرید فالوورهای فیک است. من این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنم، چراکه این روش هیچ سودی به حال شما ندارد و کاربران با یک نگاه به پست‌ها و میزان لایک و کامنت‌های شما خواهند فهمید که فالوورهای شما فیک هستند.

روش دیگر خرید فالوور های واقعی اینستاگرام است. این بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. سوشال پـال به عنوان بزرگترین مجموعه خدمات شبکه های اجتماعی مفتخر است با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و ارائه بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ، افزایش محبوبیت اکانت کاربری شما را تضمین می نماید.

سوشال پال یک پلتفرم حرفه ایه که تمامی خدمات اینستاگرام و سوشال مدیا رو به شما در قالب یک پنل و با بالاترین کیفیت ممکن ارائه میده ! و متفخر است در این مدت کوتاه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برخلاف بسیاری از همکاران، ما از سرورهای کاملا اختصاصی استفاده میکنیم و همین امر سبب شده که بتوانیم محصولاتمان را با قیمت های ارزان و در عین حال کیفیت و پایداری بالا ارائه دهیم.

اگر به دنبال طی کردن مسیر موفقیت هستید، باید پیج خود را ارتقاء ببخشید. برای آنکه یک پیج، ارتقاء داده شود باید تعداد فالوورهای آن نسبت به دیگر رقبا بیشتر شود؛ چرا که تعداد فالوور بیشتر، برابر است با تعداد لایک، کامنت، ویو و در نتیجه فروش و خدمات رسانی بیشتر! بنابراین خرید فالوور واقعی، شیوه‌ای مناسب برای موفق شدن به نظر می‌رسد. البته توجه داشته باشید که فالوورهایی که امکان خرید آن برای شما فراهم شده، انواع گوناگونی دارند که این انواع را می‌توان مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، در نظر گرفت.

  • فالوور ایرانی و واقعی – فعال و دارای تعامل
  • فالوور خارجی و بین المللی – نیمه فعال
  • فالوور فیک (ایرانی یا خارجی) – غیر فعال با ریزش زیاد

 

تمامی سرویس های ارائه شده توسط سوشال پال باکیفیت ترین سرویس ها در مارکت ایرانی و جهانی هستند .

مزیت‌های خرید فالوور ایرانی:

  • خرید فالوور ایرانی سبب می‌شود که پیج شما دیده و سپس در نتیجه دیده شدن، کسب و کارتان رونق پیدا کند. البته در این راستا باید نکاتی را نیز در نظر بگیرید؛ مثلا اینکه شما باید تناسب بین تعداد فالوور و لایک ها را در نظر بگیرید؛ یعنی اگر تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید، اما پست‌های شما تعداد لایک کمی داشته باشند، حس خوبی را به مشتریان القا نخواهد کرد.

 

  • تعداد فالوور بالا برگ برنده شما است. توجه داشته باشید که هر چه صفحه شما از تعداد فالوور بیشتری برخوردار باشد، اعتبار بیشتری خواهد داشت و اعتبار بالاتر سبب می‌شود که تعداد افراد بیشتری به پیج شما اعتماد کنند و در نتیجه میزان خرید از شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

  • مزیت دیگر خرید فالوور واقعی، این است که شما را از رقبا بهتر نشان می‌دهد. یکی از شیوه‌هایی که سبب می‌شود صفحه شما نسبت به دیگر صفحات قوی ظاهر شود، تعداد فالوور بالا است. برای مثال شرایطی را تصور کنید که خودتان تصمیم به خرید از اینستاگرام دارید و زمانی که برای خرید اقدام می‌کنید، با تعداد صفحات بسیاری مواجه می‌شوید که برخی از آن‌ها تعداد فالوور بالا و برخی دیگر تعداد فالوور کمتری دارند. بدون شک در چنین موقعیتی شما نیز پیجی را انتخاب می‌کنید که تعداد فالوور بالایی دارد، چرا که از نظر شما چنین پیجی، اعتبار بیشتری دارد و خرید از آن معتبر به نظر می‌رسد.

چرا باید در شبکه های اجتماعی جذب مخاطب کنیم؟

فعال و پرشور بودن : شبکه های اجتماعی با عمر بسیار کوتاهی که دارند بسیار زود مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

جذاب و متنوع بودن : این شبکه ها محل حضور انواع افکار و سلایق متعدد است، با وجود این تفکرات متمایز نظرات گوناگونی خواهید داشت که در نهایت به کامل شدن محصول یا هر فعالیت شما می انجامد.

هزینه کم : بسیاری از عهده هزینه های تبلیغاتی در شبکه های رسمی یا بیلبورد ها برنمی آیند. اما فعالیتشان شایستگی حضور و رقابت در بازار را دارد. شبکه ها اجتماعی با تعرفه های مناسب مخاطبان بسیاری به شما خواهد داد. می توانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام از نگاه هزاران مخاطب استفاده کنید.

دسترسی آسان اکثر مردم : این شبکه ها با دسترسی بسیار آسان در اختیار همه قرار دارد. با متصل بودن به اینترنت در هر کجا که باشید می توانید از خدمات آن استفاده نمایید. و جبر مکانی ندارد.

تبلیغات در زمان واحد : یکی از مسائل مهم رقابت داشتن برتری در زمان می باشد. با تبلیغات در شبکه های اجتماعی از زمان خود بیشترین استفاده را می برید و کمترین هدر دهی زمان را تجربه خواهید کرد.

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام 

آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام ممکن است؟

برای ارائه خدمات در اینستاگرام سایت های بسیاری وجود دارد. هر کدام با تبلیغات خود توجه ما را به خود جلب می کند، اما ما چگونه برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام به آنان اعتماد کنیم؟ برای دانستن این موضوع به مواردی اشاره می کنیم :

• داشتن استاندارد های معتبر : با داشتن استاندارد های معتبر داخل و خارجی از کیفیت سایت مطلع شوید.

• بررسی نظرات مشتریان : با بررسی نظرات مشتریان از تجربیات آنان آگاه شوید. که آیا از این خرید خود راضی هستند.

• داشتن تیم متخصص : تیم متبحر می تواند نیاز های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت انجام داده و افزایش محبوبیت اکانت شما را تضمین نماید.

 

جهت مشاهده سرویس ها و خدمات به لینک “سرویس ها ” و جهت ثبت سفارش ترجیحا در سایت ثبت نام نمایید.

سوشال پال متعهد می شود بهترین ها را برای شما که لایق بهترین ها هستید اماده کرده تا رضایت شما را کسب و پیشرفت پیجتان را تضمین نماید.

افزایش فالوور اینستاگرام- خرید فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام- خرید فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام- خرید فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام – افزایش فالوور واقعی اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام- خرید فالوور اینستاگرام